قاطمه زهراقاطمه زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

فاطمه زهرا مونس پدر

نظرات (10)

نگار
2 تیر 92 11:55
عزيزم ببخش كه متوجه نشده بودم آمدي ني ني گپ . ببخش عزيزم . باز هم بيا پيشم . البته قبلش يه كوچولو خبربده
خاله الهام
2 تیر 92 17:13
اِ اِ من يه كامنت در مورد لينك كردن گذاشته بودم ها ؟؟؟
خاله الهام
2 تیر 92 19:01
مــــــــــــهـدیـــــــا کعبــــــــــــــه شـــد از تــــــــــابِ تــــو بـــــــی تــــــــــاب بــتــــــــــــــــــــــــــــاب ! عيد نيمه شعبان مبارك
مامان عرفان
6 تیر 92 10:24
من واقعا شرمنده شدم . نميدونستم كه شما دايي فاطمه زهرا هستيد ، فكر مي كردم مامانش هستيد . من وقتي ديدم در ني ني گپ آمديد وبلاگتان را نخونده براي شما كامنت گذاشتم به خيال اينكه معمولا مامانها هستند .من واقعا معذرت مي خوام كه از كلمه عزيزم استفاده كردم . برام درسي شد كه وبلاگ را نخوانده براي كسي كامنت نذارم . اميدوارم متوجه اشتباه من شده باشيد . الان كه اومدم جواب كامنتي را كه برام گذاشته بوديد بدم متوجه اين مطلب شدم و كلي شدم . اميدوارم پوزش و عذرخواهي من را پذيرفته باشد .
مامان عرفان
6 تیر 92 10:27
اميدوارم وقتي فاطمه زهرا بزرگ شد قدر زحمتهايي را كه دايي اش براش كشيده را بدونه .
مامان عرفان
6 تیر 92 10:29
تو را خدا اون كامنت اولم را پاك كنيد كه بيشتر از اين باعث شرمندگي من نشه . من الان واقعا آب شدم رفتم زمين .
علی
14 تیر 92 15:56
سلام من یه پست جدید تو بلاگم گذاشتم با عنوان نی نی شما اگه دوست دارید عکس بچه تونو طراحی کنم به من اطلاع بدین
علی
14 تیر 92 16:43
سلام عکس بچه تون گذاشتم توی وبم میتونی بیاید ببینید
مامانی درسا
15 تیر 92 2:01
الهی دخملی شما چقده نازی مثل یه فرشته کوچولو .... البته پسرمون طاها گلی هم خوشگله و نازه ها ...... ولی خوب دخملی ها یه چیز دیگن